Az online üzleti világban az eredményesség kulcsa az ügyfelek gyors kiszolgálása.
2025 legfontosabb digitális trendje az ügyfelek gyors kiszolgálása (speed of service, speed to customer), ami a szolgáltatás színvonala mellett alapvetően befolyásolja a vállalkozás eredményességét. Az online kereskedelemmel és digitális szolgáltatásokkal foglalkozó cégek közti versenyben kulcsfontosságú lesz a sebesség: a piaci szereplők hatékonyságra törekednek, az előremutató fejlesztések pedig nagyban támogatják ezt a célt. Az online versenyben azok a szereplők kerülnek előnybe, akik kiemelt szempontként kezelik az ügyfél kiszolgálásának tempóját, hatékonyan támogatják az interakciós folyamatokat, és fejlett MI alkalmazások segítségével erősítik ezeket a területeket. Az ügyfélszolgálati és értékesítési feladatok automatizálása lesz 2025 legfontosabb trendje, ami meghatározza a vállalkozások számára a stratégiai fejlesztések irányát: azok, akik rendelkeznek ilyen képességgel, komoly előnyhöz jutnak a piaci versenyben.
A KéK Digitális Szolgáltatások fejlett CRM rendszereket kínál a Tagok számára, amelyek automatizált ügyfélszolgálati funkciókkal rendelkeznek. A Mesterséges Intelligencia üzleti alkalmazásában az alábbi alkalmazásokat ajánljuk az érdeklődők figyelmébe:
Beszélgető MI: az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú eleme webchat-felületeken és más digitális csatornákon kezeli a beérkező megkereséseket.
Hangalapú MI: telefonos ügyfélszolgálati munkatársként nem csupán a bejövő, de a kimenő hívások kezelésére is képes.
Hírnévmenedzser MI: proaktív módon felügyeli a Google cégem fiókokat, adatokat gyűjt, elkülöníti és kezeli a rossz értékeléseket, támogatja a reputáció menedzsmentet.
Tartalmi MI: kezeli a közösségi média-felületeket (Facebook, Instagram, TikTok, stb.), emellett rendelkezik a tartalomgyártás képességével.
Webfejlesztő MI: megfelelő instruálás mellett weboldalakat készít, hozzáértő promptolással design, szerkezet és tartalom terén egyaránt megbízható megoldásokat ad.
Munkafolyamat MI asszisztens: különböző munkafolyamatokhoz csatlakoztatható MI; nem csupán űrlapok kitöltésére vagy panaszkezelésre képes, de igény szerint árajánlatokat készít, intézi az időpontfoglalásokat, támogatja az ügyfélszolgálatot.
Szeretnénk felhívni a Tagok figyelmét, hogy idén számos pályázat érhető el, amelyek a vállalkozások digitális versenyképességének növelését célozzák meg. Ennek is köszönhetően a hazai KKV szektorban digitális előrelépés várható, a kormányzati forrásokat hatékonyan felhasználó cégek nagymértékben erősíthetik piaci pozíciójukat. A KéK Digitális Szolgáltatások hatékony megoldásokat kínál azok számára, akik korszerű digitális rendszereket, automatizált ügyfélszolgálatot és további MI-alkalmazásokat szeretnének csatasorba állítani az ügyfelek gyors és zökkenőmentes kiszolgálása érdekében – javasoljuk a Tagoknak, hogy éljenek a pályázati lehetőségekkel!