Váltson sebességet!

Facebook
Twitter
LinkedIn

Az online üzleti világban az eredményesség kulcsa az ügyfelek gyors kiszolgálása.

2025 legfontosabb digitális trendje az ügyfelek gyors kiszolgálása (speed of service, speed to customer), ami a szolgáltatás színvonala mellett alapvetően befolyásolja a vállalkozás eredményességét. Az online kereskedelemmel és digitális szolgáltatásokkal foglalkozó cégek közti versenyben kulcsfontosságú lesz a sebesség: a piaci szereplők hatékonyságra törekednek, az előremutató fejlesztések pedig nagyban támogatják ezt a célt. Az online versenyben azok a szereplők kerülnek előnybe, akik kiemelt szempontként kezelik az ügyfél kiszolgálásának tempóját, hatékonyan támogatják az interakciós folyamatokat, és fejlett MI alkalmazások segítségével erősítik ezeket a területeket. Az ügyfélszolgálati és értékesítési feladatok automatizálása lesz 2025 legfontosabb trendje, ami meghatározza a vállalkozások számára a stratégiai fejlesztések irányát: azok, akik rendelkeznek ilyen képességgel, komoly előnyhöz jutnak a piaci versenyben.

A KéK Digitális Szolgáltatások fejlett CRM rendszereket kínál a Tagok számára, amelyek automatizált ügyfélszolgálati funkciókkal rendelkeznek. A Mesterséges Intelligencia üzleti alkalmazásában az alábbi alkalmazásokat ajánljuk az érdeklődők figyelmébe:

 

Beszélgető MI: az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú eleme webchat-felületeken és más digitális csatornákon kezeli a beérkező megkereséseket.

Hangalapú MI: telefonos ügyfélszolgálati munkatársként nem csupán a bejövő, de a kimenő hívások kezelésére is képes.

Hírnévmenedzser MI: proaktív módon felügyeli a Google cégem fiókokat, adatokat gyűjt, elkülöníti és kezeli a rossz értékeléseket, támogatja a reputáció menedzsmentet.

Tartalmi MI: kezeli a közösségi média-felületeket (Facebook, Instagram, TikTok, stb.), emellett rendelkezik a tartalomgyártás képességével.

Webfejlesztő MI: megfelelő instruálás mellett weboldalakat készít, hozzáértő promptolással design, szerkezet és tartalom terén egyaránt megbízható megoldásokat ad.

Munkafolyamat MI asszisztens: különböző munkafolyamatokhoz csatlakoztatható MI; nem csupán űrlapok kitöltésére vagy panaszkezelésre képes, de igény szerint árajánlatokat készít, intézi az időpontfoglalásokat, támogatja az ügyfélszolgálatot.

Szeretnénk felhívni a Tagok figyelmét, hogy idén számos pályázat érhető el, amelyek a vállalkozások digitális versenyképességének növelését célozzák meg. Ennek is köszönhetően a hazai KKV szektorban digitális előrelépés várható, a kormányzati forrásokat hatékonyan felhasználó cégek nagymértékben erősíthetik piaci pozíciójukat. A KéK Digitális Szolgáltatások hatékony megoldásokat kínál azok számára, akik korszerű digitális rendszereket, automatizált ügyfélszolgálatot és további MI-alkalmazásokat szeretnének csatasorba állítani az ügyfelek gyors és zökkenőmentes kiszolgálása érdekében – javasoljuk a Tagoknak, hogy éljenek a pályázati lehetőségekkel!